Výhody
Efektivní obchodní aktivity podnikatelů rozvinuté informační společnosti podpořené elektronizací státní správy a firmou Admija.
Certifikát MF ČR, GŘC
Certifikace komunikace odladěné na pilotních pracovištích firmou Admija ve spolupráci s celní správou ČR.
Snadná výměna dat
Přímá komunikace s celní správou vlastním komunikačním nástrojem bez prostředníka.
Provozovatelnost s vlastní správou
Zde jsou uvedeny varianty instalací/licencí programu.Komunikační app AcommPort lze provozovat jako
- integrovaný modul v celním IS CelSA nebo libovolném, jiném ERP systému
- samostatně spouštěný a běžící program
- úlohu běžící na pozadí
- systémovou službu operačního systému (např. Windows)
- systémovou službu OS Windows s definovaným uživatelem
Nízké nákladyZa výhodnou, jednorázovou cenu pořizujete pouze licenci app a s ní nové, vyšší verze a podporu v období kalendářního roku. Můžete si vybrat variantu programu, která bude pro provozní podmínky vyhovující.
Úspora financíÚspora měsíčních paušálních a vypočtených poplatků.Je zcela na Vás, zda se rozhodne šetřit a možnosti využije. Komunikační klient neeviduje objem ani počet přenášených dat neboť s ohledem na nehrazení paušálních měsíčních poplatků je to nepotřebné.
Bez restrikcí neomezeněNic není nařizováno, nic není zakazováno! Uživatel může aplikaci na základě licence provozovat podle uvážení a svých provozních potřeb. Výměna dat pro všechny celní režimy není omezována počtem ani objemem odesílaných a přijímaných zpráv.
Bezpečnost přenášených datElektronické zprávy odesílaných dokumentů jsou automaticky šifrovány, opatřeny podpisem a obálkou. Přijímané zprávy jsou vyjmuty z obálky, dekódovány, rozbaleny a zařazeny do evidence. Průběžnou archivaci zpráv obousměrné komunikace zajišťuje IS.
IntegracePropojení s IS tuzemské a zahraniční produkce je jednoduchá a snadná.ImplementaceZavedení aktuální verze programu do provozu je bez problémů.EfektivnostNejen finanční úspora, ale rovněž správa dat na místním pc, síti, cloudu je plně pod dohledem uživatele a přispívá k rychlé reakci při vyskytnutí nenadálého problému e-podání ze strany zhotovitele a celní správy.OperativnostSpolupráce s celní správou dává garanci obsloužení nenadálých situací jak ze strany hot line celníků, tak i podpory tvůrce sw aplikace.Pracovní postupyProgram lze provozovat samostatně nebo integrovat s libovolnými podnikovými IS, přitom upravit styl, organizaci práce s ohledem na snadné užívání programu, bez nutnosti projednávat, zpracovávat, uzavírat a kontrolovat smlouvu přenosu dat za paušální úhradu.
Update, upgrade a podpora provozuPoskytujeme v rámci pořízené standardní licence produktu včetně CAKR - celoroční aktualizace v kalendářním roce za zvýhodněný, jednorázový poplatek. Licenci nadstandardní verze rozšířené funkcionality poskytujeme za smluvních podmínek.Hot line podpora e-podání je zajištěna help deskem celní správy MF ČR, GŘC.